1. Продовжувати підвищувати фаховий рівень педагогів, зосередити увагу на організації методичної роботи з молодими педагогами та з середнім рівнем дидактичних умінь;
2. Забезпечити ефективність діяльності шкільних методичних формувань;
3. Вивчати та впроваджувати досягнення психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду, інноваційних технологій навчання, майстер-класів;
4. Вивчати і аналізувати результативність роботи вчителів, ефективно використовуючи методи спостереження і анкетування;
5. Пропагувати передовий педагогічний досвід, висвітлювати діяльність учнів на сайті школи, на сторінках фахових журналів та шкільної газети;
6. Активізувати діяльність членів методичної ради з питань організації методичної роботи, вивчення та впровадження інноваційних технологій, досвіду творчої реалізації в умовах сьогодення.
7. Покращити роботу з обдарованими дітьми;
8. Розвивати професійну компетентність педагогів шляхом використання нових інноваційно-комунікаційних технологій;
9. Активніше використовувати в роботі педагогічні програмні засоби;
10. Систематично підвищувати кваліфікацію педагогів у міжкурсовий період шляхом різних форм роботи;
11. Впроваджувати сучасний зміст роботи у шкільну практику;
12. Створювати умови для саморозвитку та самоосвіти педагога;
13. Залучати учнів до участі в роботі регіонального відділення МАН;
14. Удосконалювати структуру, зміст і форми організації методичної роботи з педагогічними працівниками на основі моніторингу, діагностування та диференціації;
15. Реалізувати завдання, визначені Державним стандартом початкової, базової та повної загальної середньої освіти;
16. Продовжити роботу щодо ґрунтовного опрацювання Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, що визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи та спрямований на виконання завдань загальноосвітніх навчальних закладів ІІ І ІІІ ступенів Продовжити роботу над науково-методичною проблемою
Коментарi